Stichting Buitengewoon Actieve Breinen
voorlichting  reïntegratie begeleiding

Reïntegratie

Zingeving en er toe doen: dat spreekt de meesten van ons toch aan?

Bij Stichting Buitengewoon Actieve Breinen noemen we het brein met chronische psychische klachten als ADHD, autisme/ASS en stemmingsstoornissen, maar ook met hoogbegaafdheid en hoogsensitiviteit, een Buitengewoon Actief Brein (BAB). Mensen met een BAB nemen hun omgeving op een andere manier waar, voelen zich anders en denken anders.

De kracht van de stichting zijn de mensen die er werken, die de valkuilen en de succesroutes van het hebben van een BAB kennen omdat zij die routes zelf bewandeld hebben. Zij weten hoe het is om vast te lopen, een diagnose te krijgen en hoe een stigma te overwinnen. Zij zijn weer opgekrabbeld en hebben hun leven nieuwe inhoud gegeven. Voor mensen met een BAB zijn zij het levende voorbeeld van wat er wel mogelijk is. Vanuit ervaringsdeskundigheid biedt Stichting BAB handvatten aan mensen met een Buitengewoon Actief Brein. Wij begeleiden mensen om hun draai weer te vinden op alle levensgebieden.

Kom je bij ons reïntegreren, dan beland je in een warm bad van herkenning en erkenning. Wij zien welke kracht er schuilt achter wat er niet goed is gegaan, wat jouw eigenschappen zijn. Wij weten beter dan wie dan ook, hoe je kunt ontdekken wat jij nodig hebt om gezond te blijven. Vanaf nu begint voor jou een periode van transformatie; een avontuur waarin nieuwe keuzes gemaakt kunnen worden en jij jouw leven weer kunt opbouwen.

Ik wil meer weten over: