Stichting Buitengewoon Actieve Breinen
De Gaarde 51 2542 CB Den Haag

Reïntegratie

Om de financiële problemen die door de coronacrisis op een passende wijze het hoofd te kunnen bieden, is er besloten om met de reïntegratie- werkzaamheden voor o.a. het UWV te stoppen. Om organisatorische redenen gaan deze zeer specifieke coaching werkzaamheden voortgezet worden door Pakvis & van As BV.

Pakvis & van As BV is een besloten vennootschap wat door de oprichters is opgezet en wordt gezien als een logische en professionele voortzetting van Stichting Buitengewoon Actieve Breinen. Onlangs heeft Pakvis & van As BV de gunning van het UWV voor re-integratie en participatie werkzaamheden gekregen. De reeds lopende trajecten zullen nog wel onder de verantwoording van Stichting BAB worden uitgevoerd, maar vanaf 1 maart zullen deze onder de naam van Pakvis & van As BV worden uitgevoerd.

Wat uiteraard niet veranderd is de motivatie en inzet die er bij Stichting BAB altijd was, te weten Advies, Voorlichting en Coaching, allemaal vanuit ervaringsdeskundigheid. Met dezelfde motivatie is ook Pakvis & van As BV opgezet.

Wij laten ons klanttevredenheidsonderzoek uitvoeren door Contenza Klanttevredenheidsonderzoeken