Doneren voor Project Bas

Dank je wel voor jouw interesse in Project Bas, het project van Jennifer Spitsbaard waarin we mensen met lichte psychische klachten koppelen aan asielhonden.

Hier laten we de stand van zaken zien betreffende de financiering van dit project

Donaties

€  23.731

Totaal

€  23.731

In deze balans zie je aan de linkerkant de begroting van het project en hoe deze is opgebouwd. Aan de rechterkant zie je wat er binnengekomen is aan donaties voor dit project en de eigen bijdrage die we vragen aan de deelnemers.

Gedurende dit project worden 6 deelnemers door Clinidogs getraind hoe het best met de hond om te gaan en hoe je het dier gezond en gelukkig houdt. Er wordt aandacht besteed aan speciale vaardigheden hoe je goed voor jezelf zorgt door goed voor jouw maatje te zorgen. De asielhonden worden speciaal getraind zodat zij zo goed mogelijk op hun nieuwe leven worden voorbereid. Ook Jennifer Spitsbaard doorloopt de trainingen en bovendien leert zij hoe ze nieuwe deelnemers en honden kan begeleiden zodat zij dit mooie werk aan het einde van het project kan voortzetten.

De eigen bijdrage, € 350 per persoon, bestaat uit de aanschaf van de hond, het pakket voor de hond (tuig, beloning, kleed, enz) en lesmaterialen. De eigen bijdrage kan worden betaald in 10 maandelijkse termijnen.

Doneren kun je via:

Hartelijk dank!