Stichting Buitengewoon Actieve Breinen
voorlichting  reïntegratie begeleiding

Loopbaancoaching

We zijn door de gevolgen van het COVID-19 virus en de maatregelen met sneltreinvaart terechtgekomen in een nieuw tijdperk waarin we nieuwe, meer weloverwogen keuzes willen maken en andere prioriteiten stellen. Was je al niet gelukkig in jouw werk en voel je nu meer tegenzin dan ooit? Zoek je naar werk en vraag jij je nu misschien af hoe de arbeidsmarkt zich ontwikkelt en of dit gevolgen heeft voor jouw kansen? Daarbij kunnen we je vrijblijvend helpen.

Onze overheid heeft namelijk budget beschikbaar gesteld voor zowel werkenden als werkzoekenden om een loopbaanadvies aan te vragen. Zodat je hulp kunt krijgen bij het zetten van de eerste stappen voor de veranderingen die jij wilt. Je hoeft je alleen maar aan te melden bij een loopbaancoach. Wij mogen je aanmelden en de subsidie aanvragen, zodat jij je alleen maar hoeft te focussen op een betere toekomst. En daarbij krijg je een ervaringsdeskundige coach naast je, die precies weet waar jij allemaal tegenaan kunt lopen en hoe daarmee om te gaan. We kijken naar jouw kwaliteiten, mogelijkheden, wensen en hoe die in de veranderende arbeidsmarkt passen. We maken een haalbaar stappenplan.

Meld je aan via dit formulier. Dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op voor een gesprek.