Voor het project BABLab1 zijn we op zoek naar 24 mensen met autisme/ASS en/of ADHD, die een Wajong of WIA uitkering hebben en voorbereid willen worden op werk.

Individuele cursussen

In dit project krijg je een cursus “Herstellen doe je Zelf”, waarin je jezelf en elkaar beter leert kennen, jouw verleden een plekje geeft en bepaalt wat jij in de toekomst wilt. Je krijgt groepsbegeleiding en individuele begeleiding door ervaringsdeskundigen.

Bijna iedereen bij Stichting BAB heeft een diagnose gekregen, heeft met zijn/haar beperkingen om leren gaan en eigen talenten en kracht leren inzetten op een gezonde manier. Bij de stichting kom je als het ware in een warm bad terecht, ben je onder deelgenoten die jou begrijpen.

Een baan moet geen terugkerende belemmering zijn

We gaan met z'n allen onze werkplek ontwerpen, waar jij jouw eigen plek krijgt, passend bij jou. Misschien vind je het leuk om te communiceren, ben je creatief, oplossingsgericht, help je graag anderen of heb je cijfermatig inzicht. Je gaat leren om jouw talent te gebruiken op een manier dat je er juist positieve energie van krijgt.

Eerst je talenten ontdekken als vrijwilliger

Tot uiterlijk 1 juli 2019 ben je een vrijwilliger. We streven ernaar om zoveel mogelijk mensen bij de stichting een werkplek te bieden. Je krijgt in ieder geval een goed beeld van wat je kunt, voor hoeveel uren, op welke werkplek en onder welke voorwaarden. Dit communiceren we samen eventueel naar instanties en bemiddelaars.

Neem snel en makkelijk contact met ons op via onderstaand formulier:

Overige manieren om in contact te komen

Natuurlijk kun je ook via je eigen email of per telefoon contact met ons opnemen.

info@stichting-bab.nl met de vermelding van "BABLab1".

Bellen of contact via WhatsApp kan ook: 06 36 159 154