BAB Info Desk van GGZ ervaringsdeskundigen

Stichting Buitengewoon Actieve Breinen organiseert op de Gaarde 51 in Den Haag elke maandag en woensdag Open Info Desk van GGZ ervaringsdeskundigen.

Loop je even vast in het dagelijkse leven en wil je graag een gesprek met een ervaringsdeskundige? Wij luisteren naar jouw verhaal, beantwoorden vragen en geven tips over mogelijkheden bij jou in de buurt.

Zo hebben wij o.a. kennis over mensen met de diagnose autisme. Wij geven voorlichting en advies richting maximale zelfredzaamheid en participatie met de sociale omgeving. Ook advies over bijvoorbeeld leerproblemen bij kinderen is mogelijk.

Binnen ons netwerk kun je voor advies van een opruimcoach terecht. Met een anders werkend brein kan het lastig zijn om dagelijkse (opruim) klussen te lijf te gaan. Dat is jammer, want een ongeorganiseerd en vol huis kan er uiteindelijk voor zorgen dat je “vastloopt” in je spullen en in een sociaal isolement belandt.

Wij beschikken over een groot netwerk van organisaties en instellingen, particulier of overheid. Maar, we beginnen dichtbij huis, in uw eigen omgeving en met een vertrouwd en discreet gesprek.

Informatie of een eventuele afspraak: bel 06 – 36 159 154 of mail jolanda.boers@stichting-bab.nl

Locatie van de BAB Info Desk: